Strategisk utviklingssystem

“Kunsten i en prestasjon ligger ikke i lange, omfattende strategidokumenter, men i tydelige mål og planer som er skreddersydd etter kundens ønsker og behov, og som er så raffinerte og innarbeidet at man instinktivt handlinger riktig og presist.”

Vigørs utviklingssystem har et format der man systematisk leter frem, utvikler og optimaliserer den enkeltest utviklingspotensial. Vi jobber ukentlig med mennesker for å utfordre og tilrettelegge for økt hastighet i den personlige måloppnåelsen. Vi hjelper den enkelte med å integrere og realisere målene og endringene vi kommer frem til i en-til-en sesjonene inn i kundens arbeidshverdag for å sikre direkte og sporbar verdiskaping for enkeltpersonen og bedriften. 

Hos oss skaper vi resultater enkelt forklart gjennom en målrettet strategisk og planlagt investering av den enkeltes følelser, tanker og handlinger i en kontinuerlig syklus bestående av følgende elementer: 

1.     Forberedelse

2.     Gjennomføring

3.     Evaluering 

Gjennom enkle, effektive og individuelle utviklingsplaner kan vi sikre at alle forberedelser, gjennomføring og evalueringer skjer i en strategisk ramme slik at erfaringene gir størst mulig utbytte og effekt opp mot den enkeltes mål. Regelmessige samtaler og utviklingsbehandlinger relateres til den enkeltes handlingsmønster, sett i forhold til planen og setter en i stand til løpende å avdekke avvik og gjøre varige forbedringer. Samtidig utvikles kontinuerlig nye ferdigheter for å nå ønskede resultater. 

Optimal utvikling, der en får full effekt av all erfaring, krever allokering av tid, et enkelt rammeverk å jobbe innenfor og metoder som setter den enkelte i en tilstand der en er mest mottakelig for å utvikle fysiske, strategiske og mentale ferdigheter. 

Vigørs system har et format der man systematisk leter frem, utvikler og optimalisere den enkeltest utviklingspotensial. Vi jobber ukentlig med mennesker for å utfordre og tilrettelegge for økt hastighet i den personlige måloppnåelsen. Vi hjelper den enkelte med å integrere og realisere målene og endringene en kommer frem til i en-til-en sesjonene inn i kundens arbeidshverdag for å sikre direkte og sporbar verdiskaping for enkeltpersonen og bedriften.